*/

25.11.05

k dobré noci

V pozdních nočních hodinách stvořil se článek jako uklidnění, že jsem ještě na světě. A dokonce si to moc užívám!
Jsem dnes velice unavená, byla jsem na squashi a samozřejmě jsem stihla během dne plno jiných aktivit, ale jsem plná energie, tak se dozvíte zase něco nového.
Týden byl nabit (né zabit!!) zpěvem, protože jsme s PAKOS dostali nabídku na vystoupení na vernisáži, takže trénujeme a nacvičujeme, co to dá. Moc mě to těší, je to poslouchatelné a nerada bych to zakřikla, ale doufám, že se to podaří! Moc se těším... Takže ve středu držte palce a třeba zveřejním, jak to dopadlo... pokud to nebude jen ranec ostudy.
Školu jsem tento týden zvládla, moc toho nebylo. A abych se o Vánocích nenudila, uvrtala jsem se ještě s Ondráškem do tvorby webovek pro sbor VOX IUVENALIS. Doufám, že lidé, kteří nám věří, že konečně stránky budou, nebudou zklamáni. ;-)
V Brně je zima (asi jako všude pořádná), ale není sníh. Občas něco napadne, ale neudrží se. Ale už se zdobí výlohy a ulice, všude je plno lidí a už aby se začala ve stáncích prodávat medovinka. V neděli začíná advent! :) Huráá.
Krásný zimní čas a pro mě dobrou noc!