*/

12.6.06

Paříž


NEW: Slíbené povídání ... aneb cestování okem po netu. :)
1. část
2. část
3. část a poslední

Bylo úúúžasně. Hodně horko a sluníčkově, což je při chození po městě trochu na škodu, ale aspoň jsem se opálila. S "kamarádem" jsem se v podstatě setkala jenom když mě vezl v noci z nádraží, když jsem v pátek přijela, a pak v sobotu na nějakou pseudovečeři. Jinak jsem byla celou dobu sama a celkem jsem si na to zvykla, takže se teď musím aklimatizovat na spolubydlících, abych se připravila na nadcházející návštěvy. ;-)
V Paříži mě fascinovala obrovitost. Všechny památky a známá místa byla neskutečně velká, mohutná až mystická. Člověk si tam fakt připadal jako bezvýznamný mrňousek. Pořád jsem se koukala jenom do nebes, francouzských obyvatel jsem si ani pořádně nevšimla. Mnohokrát jsem si vzpomněla na Pavla, který mě varoval před psími dílečky, ale situace se určitě hodně zlepšila, protože jsem nešlápla ani do jednoho. :) Navštívila jsem, troufám si říct, všechny významné a krásné místa po celé Paříži. Versailles jsem nestihla, ale naposledy jsem v Paříži rozhodně nebyla! A po pěších procházkách (denně průměrně 10 hodin) jsem i trochu ráda, že to byly jen 3 dny. :) Takže tady jsou fotky těch nejznámějších míst a až bude chvilka, přepíši si zážitky, které jsem si psala bezprostředně ve volných chvílích... detailně popsané zážitky a navštívená místa. Bude toho opravdu hodně, takže kdo nemá rád velké čtení, na své si nepřijde. I s fotkami je zveřejním časem, teď zase chvilku volá škola.
Měj se krásně! Mír a slunce v duši každému dobrému člověku! :-)


tak tohle určitě poznáš... ;-)


Pyramid - vstup do muzea Louvre