*/

22.10.06

Exciting news!!

Předešlý týden byl obzvláštněn pouze výletem do Prahy, kde jsem měla pracovní schůzky ohledně TřetíhoVěku. Narazila jsem na jednoho velice zajímavého člověka a pokud jsem se mu líbila a nápad, který má v hlavě, se časem uskuteční, mohl by můj život dostat směr. Nebo alespoň určité pošťouchnutí. Ale nebudu předbírat, to se možná uvidí na konci tohoto roku. Ale s výletem byla také naplánována návštěva kamarádky Renči, kterou jsem poznala v Holandsku, takže jsme jely spolu z Brna, povykládaly jsme, zašly jsme na večeři a já se do růžova vyspala ve volné postýlce na privátě u ní a jejího přítele.

V pátek jsme si se Zbyňkem udělali nakupovací den, odpoledne už jsme byli nuceni vyrazit do obchodů a připravit se (hlavně mě) na nadcházející dobrodružství. Koupila jsem trekové boty značky Comfortex, přemýšleli jsme i nad "Goráčema", ale žádné extra slevy neměli, takže holt mi tyhle boty vydrží jenom 2 roky. Ale byly za dobrou cenu ve slevě. Určitě se mi bude chodit jako v bavlnce, teď si je doma rozcházím. :) Také mi Zbyněk koupil vánoční dárek (lehce se z toho vyvlíknul!! ale preferuji praktické dárky) - termoprádlo - takže zásluhu, že ve Švédsku neumrznu, má právě a hlavně on. Ještě koupím nějaké kalhoty a mám to komplet. Spacák, dobrý batoh a stan půjčujeme od kamarádů, za což jim moc moc děkuji.

Dále hlásím, že jsem se voleb nezúčastnila... Mé svědomí občana sice dlouho bojovalo, ale když jsem dnes viděla, jak to dopadlo, tak můj hlas by opravdu v Ostravě nic nezměnil. :) Místo toho jsem si zašla v pátek večer zaplavat, měla skorobabskou jízdu s Julinkou a v sobotu jsme si zasportovaly ještě na kole. Byl krásný den se sluníčkem a teplotou kolem 18-ti stupňů. Na kole kolem príglu (přehrady) prostě paráda.

A v neděli jsem učinila významný objev. Našla jsem (konečně!) dlouho hledaný server, kde jsou registrováni lidé celého světa a nabízejí free couch (volný gauč - volně přeloženo) pro lidi, kteří chtějí přespat. Takže jsem registrovala, celé dopoledne vyplňovala profil a vkládala fotky a posílala žádosti lidem do Švédska. Výsledek se dostavil již po několika hodinách. Ze Stockholmu mi odepsali dva lidé, že bohužel už nemají místo, ale dali mi kontakt na další, kteří se mi ozvou později. A z Göteborgu mi odepsal mládenec, že není problém, že nás pak ubytuje. :) Takže pozor!! Takhle se cestuje na levno! Se StudentAgency či podobnou cestovkou (ať pořád nedělám reklamu jen jim), která má akce, a s lidmi, kteří jsou srdeční a milí. Teď jsem zvědavá, kdy me kontaktuje někdo, že chce přespat u mě. :) Ale není to povinnost, člověk musí být zaregistrován a musí vyplnit určité údaje, aby mohl kontakovat jiné, takže to je bezpečné a mohu si podle fotek vybrat, koho ubytuju a koho ne. :) Velice pěkný a vymakaný web, jen co je pravda. Však se mrkněte sami. Ale doufám, že i přesto přespíme někde v divočině s losama a sobama a zažijem si romantiku ve spacácích. :)

Na závěr Vám přeji úspěšný týden a kdybych už nestihla nic napsat o přípravách, tak vězte, že odjíždím 27.10. v odpoledních hodinách a navrátím se 6.11. dopoledne. Mějte se prima a na telefonu mě neshánějte. :) Zdraví sluníčko :)