*/

6.10.06

Oslavuji tisícovku!

  • Děkuji z celého srdce váženému návštěvníku mého blogu s číslem 1000. Sledování IPiny nemám, takže neznám Tvou totožnost. Ale mám opravdu blaženou radost, že za necelých 5 měsíců se zde sešlo tolik zvědavých očí.
  • Děkuji samozřejmě také i Tobě, který jsi nebyl 1000. v pořadí, ale i Ty sleduješ, co se se mnou děje.
  • Děkuji také rodičům, že jsou na mě tak hodní a vychovali mě v pořádnou holku,
  • děkuji sestřičce, že je mou sestřičkou,
  • děkuji Zbyňkovi, že se o mě hezky stará,
  • děkuji Kristýnce a Julince, že jsou dobrými kamarádkami,
  • děkuji Janičce a Lucce, že na mě nezapomínají, i když já na ně občas zapomínám,
  • děkuji Mirovi, protože vím, že mě kdykoli podrží,
  • děkuji Leničce, že i když je sice daleko, vím, že jsme si pořád blízko,
  • děkuji Vláďovi za pohádky,
  • děkuji všem ostatním kamarádům, že mají trpělivost, když je řadím do čekací doby než se sejdeme, nebo že je zapojuji do akcí s mými jim neznámými kamarády
  • a děkuji Bohu, že tady mohu být!
  • Jo, a taky děkuji mému vedoucímu, že mi už vypsal zadání diplomové práce. ;-D