*/

27.8.06

Víkendové odpočívání

Po náročném týdnu jsem se těšila na víkend, jak si pěkně odpočinu, budu koukat na filmy, dlouho spát... V sobotu jsem ráno sice koukala na film Šifra mistra Leonarda (Da Vinci kód), který splnil má očekávání, leč kniha byla mnohem lepší. Ale na připomenutí to bylo moc hezké. Na film jsem se dívala hlavně kvůli mé spolubydlící, která spala skoro do poledne, tak abych jí nebudila. Ale po obědě už mi to nedalo, a protože jsem byla moc ráda, že meteorologům nevyšla deštivá předpověď, vyrazila jsem na sluníčko a ven na nějaký cyklovýlet. Trasu jsem extra vymyšlenou neměla, jen že nějak dojedu do Mariánského údolí. A takhle to nakonec dopadlo: 50-ti kilometrová trasa.

CyklovýletTakže mi večer Zbyňa nalil 3dcl výborného André a já usnula jako špalek. :)
Dnešní dopoledne je také v poklidu, i když jsem spolubydlící vzbudila mnohem dřív O:-) a odpoledne se půjdu projet na bruslích. Protože je zase krásně a sluníčkově. Takže nakonec jsem s víkendem spokojená, i když mi skoro všichni kamarádi ujeli z Brna nebo mají moc práce.