*/

19.1.06

Profesionálové třeste se!

Hurá hurá, máme za sebou první (a poslední) koncert. Akce se moc povedla, ještě teď mě bolí hlava. :) Po večerním rozezpívání, kde jsme si naladili hlasy a většina i dobrou náladu, jsme se přesunuli do klubu Na cestě.
Hostů tam bylo mnoho, ale nenásilně jsme je vytlačili, aby si mohli sednout naši kamarádi, kteří nás přišli morálně podpořit a potěšit.
Zpívat jsme začali dřív než se obsluze klubu zdálo, a proto nám do našeho projevu řekli také pár "vřelých" slov. Byla to chyba v komunikaci, ukázalo se, že jsme se s majitelkou domluvily každá na jiný čas začátku. Ale nakonec se atmosféra uklidnila, v první části jsme zazpívali pět skladeb. Sice hned první písnička byla na parodii Mahnamahna - Muppets Show (někdo píše jen ManaMana, ale znáte určitě všichni, byl to náš záchranný Vichr z hor), ale Ondra nás i sebe zachránil. :)
Trému jsem měla ze začátku, občas u pomalejších písniček mi zavibroval hlas, ale po dvou dalších skladbách už to bylo fajn a já jsem si to užívala. Pak jsme pozvali hosta Vaška, který zahrál 4 skladby na klavír (Chopina, Buggati step od Ježka aj.) a nastoupili jsme na druhou polovinu našeho miniprogramu. To už byly polosólové skladby v menším obsazení a ty se povedly úplně nejvíc. Kluci fakt děkuju, zpívalo se mi s váma moc krásně. Snad i posluchačům jsem předala tu radost a fajn pocity, které jsem při tom prožívala. Proto jsme to celé dělali, no ne? :) Měli jsme nacvičené ještě 2 skladby, ale některým se do toho nechtělo jít, tak se zrušily.
Podle mě byl koncert příliš krátký, ale přeci jen jsme se nakonec zmohli na přídavek a tím alespoň pohodově ukončili koncert. :)
Fotky mé milé spolubydlící se moc nepovedly, tak se snad časem dostanu k lepším verzím, každopádně mrkněte alespoň na pár z nich, ale snad se povede i video. Naplánované jsem to neměla, ale děkuji Chiprovi!! :)
Na závěr děkuji všem mým kamarádům i známým od spoluzpěváků, kteří se přišli podívat na to, co neustále děláme ve volném čase, že na ně pořád nemáme čas. Že se zajímají o to, co nás tak baví a že nás podpořili potleskem, i když to nebylo dokonalé. :) A vřelé díky všem spoluúčinkujícím, prostě celému PAKOSu, že se to nakonec podařilo a snad z toho mají alespoň poloviční radost jako já, protože tohle za to opravdu stojí! :)

PAKOS - Kristýnka, Julia, Alenka, já, Bára, Stano, Ondra a Jakub (zleva)

Danny Boy v malém obsazení