*/

12.12.06

Mohla jsem pro Vás připravit normální příspěvek. A krásný! Ale já jsem řekla ne... zase tu máte bezduchý výlev mé slabomyslné mysli.

Tak jak se Ti líbila reakce Santy? Taky jsi nebyl(a) hodný(á) a nedostaneš nic? Nic si z toho nedělej.. aspoň něco dostanem, pokud máš mého oblíbeného a roztomilého operátora. :) Máš-li čas, zahrej si s čivavkama...

KlikačkaA jinak nic moc nového není, o víkendu jsem pekla linecké, asi se mi nepodaří to uchránit až do Vánoc, takže se to sní už před Štědrým dnem. Někteří skřítci ujídali už u výrobního procesu. ;-)
Tady je vizuální pochutnání... jde to, ne? ;-)


V pátek mi přijede sestřička a pojedeme do Vídně, zapařit za kámoškama z Holandska. Jak znám Miriam bude nás opíjet a tahat po barech do rána... já bych ráda ještě v sobotu dopoledne prošla Vídeň a trhy. Nepředpokládám, že bychom něco nakupovaly, ale přivezem si fúru fotek... takže na podařené se těš. ;-) A to je zatím všechno, přátelé, tádydádydááá. :)