*/

2.7.07

"Nový život"

Fotky z promoce lze prohlédnout webu Ecards, který založila mamka (to je ale šikovná, že?) :).
Zdravím v novém měsíci jako čerstvě titulovaná. Promoce byly fajn, a i když jsem je mnohokrát viděla z pozice hosta, pocity promovaného jsou jiné. Sice jsem stála vedle Petra, takže jsme dělali blbinky a já se pořád křenila, ale pak přišlo slibování a to jsem byla tak trochu v jiném světě. Člověk se soustředí, aby přísahal správnou rukou, pronesl ono slovo dostatečně hlasitě a taky aby třeba neuklouzl v podpadcích po linoleu. :) Pak jsem ještě měla projev, poděkování... o 2 dny před mou promocí jsem byla na promoci Ondry a pak prorektor Fiala měl pěkný projev, ve kterém se mi zalíbila část s obejmutím těch nejbližších, kteří nám pomáhali, tak jsem na to takovou drobnou narážku udělala i já v pátek. A překvapeně jsem pak zjistila, že máme totéž zastoupení Magnificence jako Ondra. Projev měl stejný, tak to potom vypadalo, že jsme byli domluveni. :-)

Po velkém focení a přijímání blahopřání jsem se s rodinou odebrala do restaurace Aura (nekuřácká používající biopotraviny, strašně příjemná i s přijatelnými cenami) a nestačila jsem koukat, jak si mě jako inženýrku hýčkají. :-) Dostala jsem spoustu dárků, které jsou perfektní! Děkuju moc! A taky mi mamka objednala dort jako překvapení. Ke kafíčku po zdravém obědě byl mňam mňam. :)

promovaní inženýři - skupina VTI B-S :-))
(děkuji Škorpíkovi za fotky)


Víkend byl poněkud rušnější, protože jsme v pátek stěhovali Zbyňka, v sobotu jsem měla celodenní soustředění se sborem a v neděli jsme stěhovali mě... Než se odhodlám k tomu, abych zase polovinu nepotřebných věcí vyhodila, tak už si na menší prostor asi spíš zvyknu. Dnes ještě budu vybalovat, ale pak už to bude prima. :)

A plán na nadcházející červencové dny? Ve středu odjíždíme se sborem do Itálie do města Gorizia na soutěž, kde soutěžíme ve čtyřech kategoriích. Veselé je na tom to, kolik nás jede a troufáme si zpívat vícesborové skladby. :) Občas je v hlase jeden člověk... Ale aspoň je to výzva. Pak jsem už jen v Brně a mám spouuustu času, protože během dopoledne budu dělat do práce (ale z domu, takže v klídečku) a odpoledne a večery mám volné. Konečně doženu všechny resty a snad se potkáme na tom pivu, na kole nebo kdekoli jinde. :-)