*/

6.4.07

Velikonoční příspěvek

Jelikož jsem loňské Velikonoce slavila jen sporadicky v Holandsku a přišli mě vyplácat jen 2 Češi, které jsem tam tou dobou potkala, ani letošní nebudou již tak tradiční. Spíš jsem si uvědomila, jak ten čas vlastně letí a že loni touto dobou jsem už byla 2 měsíce zabydlená v Utrechtu. Ke vzpomínkám mě dohnala vlastně fotografie křečíka džungarského na kecy.roumen.cz (vtipné obrázky). Vzpomněla jsem si na své první kamarády, ochočené křečíky, kteří se mnou strávili dětství, a vyhledala jsem nějaké věrné fotografie:



A pak jsem začala vzpomínat na Holandsko... jak jsem se projížděla v zimě, na sněhu, v dešti, větru, ale i sluníčku na starém pokresleném kole, jak jsme si vařili se spolubydlícími a pařili v klubech. A jak bylo v dubnu při prvních návštěvách krásně... ( a jaká jsem byla "tlustá peroxidová blondýna" :-))))


Áááá, to byly časy. Ale teď si taky nestěžuju. :-D Novinkou je, že jsem si koupila nové kolo:

a snad mi konečně odlehčený rám pomůže, aby na mě společníci nemuseli předlouhou dobu čekat, než vyjedu nějaký kopec. Koupila jsem si i tachoměr se 7 funkcemi, takže můžeme porovnávat ujeté kilometry a průměrné rychlosti. :-) Už abych dodělala tu diplomku a mohla se jezdit učit (=projížďka na kole + opalování) na přehradu.
Takže jediné, co mi teď chybí a co mě opravdu trochu zlobí, je oblečení, které by mi padlo... :-)
Přeji krásné Velikonoce, i když je třeba neslavíš, užij si jarního teplého počasí a sluníčka někde v přírodě a den volna. :)

A ještě upozornění o Cyklojízdě, kterou pořádá Hnutí Duha - Brno na kole ke Dni Země: 19. dubna v 17 hodin se jede ze Svoboďáku, kde bude program, centrem města ke zdůraznění budování cyklostezek... jestli máte čas, podpořte. www.brnonakole.cz