*/

2.11.08

Úspěšný víkend

Tak jen rychlé novinky z víkendu. Žádné výlety jsme bohužel nepodnikli, i když bylo dnes v neděli celkem pěkné počasí, ale Zbyněk měl úspěšné sobotní zápasy, kluci vyhráli nad oběma soupeři a já jsem si dnes krásně zazpívala.

Sportovní hala AUT (Auckland University of Technology)

Holy Trinity Cathedral je velice zajímavá stavba, i když se mi líbila jen uvnitř. Moderní část obsahující dřevo a sklo, zahrnuje i druhou část kostela, který je cihlový a aby toho nebylo málo, starý a původní kostelík z 19. století je celý ze dřeva a byl v jednom kuse přemístěn z protější ulice. Takže je to plácanice na jednom místě. Uvnitř jsou obrovské varhany, krásné barevné ikony v oknech a celkem dobrá akustika. Dnešního Rossiniho Petite messe solennele měla obrovský úspěch, jak z pohledu výborně zahraného prvního klavíru, tak i sólistů. Sranda je, že je to všechno "mixka": pianista a sopranistka z Itálie, tenor z Ameriky, dirigent z Německa... ale potlesku na konec se nic nevyrovná, až jsem měla v očích slzy. Holt, stojí to za to. ;-)

Holy Trinity Cathedral

Spoluzpěváci a pan dirigent Uwe

Jo a snad ještě jeden úspěch... Zbyňka jsem konečně ostříhala. Zatím se učím, takže to není dokonalé, ale naštěstí je trpělivý, takže do ČR už přijede jako krasavec. :-D