*/

29.1.06

Prázdniny

Hello everybody, I´m enjoying my vacation and practice my English. I´m "good" in speaches, you know me ;-), but in written English... not my hobby. So now in Czech for my non-english speaking friends.
Užívám si prázdnin... hlavně jsem doma ten týden potřebovala vyprat všechny věci a nakoupit potřebné na onu dlouhou cestu do Holandska. Tohle je vlastně poslední příspěvek z ČR, příště už jen z ciziny, ale nebojte, určitě to přečtete, budu psát z vlastního notebooku. :-)))
Přikládám pár fotek z hor, byli jsme zrovna dneska boardovat se Evičkou a kamarádem Michalem kousek od Ostravy na malém kopečku u Čeladné. Navíc bylo slunečno, takže nebyla ani moc zima a bylo fajn.
A co ještě dělám, že se doma tak flákám? Byli jsme se ségrou pařit na Stodolní v Boomerangu, kdo zná, ví že je to pohodový klub a ještě ho navíc trochu předělali, takže je tam více místa na tancování a fajn lidi. (Kromě těch cikán... pardon, občanů tmavé pleti, kterých je v Ostravě podle mého názoru přemnoženo :-/).
Taky jsem si pinkla volejbal a poseděla s pár lidma v hospůdce, takže se snažím, aby mi nebylo moc smutno. Protože věřte, že nejvíc mi chybí zpívání a VY moji milí kamarádi!!
Ale naštěstí sestřička i lidi tady doma mě zaměstnávají. ;-)

So, have a nice evening, guys! And I hope that I will see some of you this Wednesday to say bye and get a big kiss. :))

ski centrum Opálená v Čeladné

sestřička Evička

a já (v nové bundě) :)