*/

5.4.06

Update


S velkým potěšením již zítra očekávám první návštěvníky, resp. návštěvnice z ČR. Lenička a Veruška přijedou a já se zase budu min. 4 dny flákat. Oproti tomu dneska jsem makala dost (všechno uklidit, upéct a zařídit). :) A navíc zítra odprezentuji práci, kterou jsem dělala tuto periodu (půl semestru) a která bude mít vliv na mou konečnou známku. Ještě společně s esejí, kterou teprve píši. Ale jsem tak skoro v půlce a mám ještě 2 týdny na dokončení... třeba přes Velikonoce. To tu bude jenom jeden návštěvník, který se často umí zabavit sám. Nee, to víš, že se o Tebe Mirečku budu taky starat! :-D

Počasí se opět trochu umoudřilo a už tak často neprší, ale pořád je na můj vkus dost zima. Obvykle je slunečno a teploty jsou kolem 10 stupňů, ale když foukne studený vítr žádná slast.
S kolem mám pořád problémy, tím upozorňuji všechny cestovately, že buď seženu od kamarádů další kolo, nebo budem chodit pěšky. Protože moje zadní kolo má problém a neunese více než těch mých XXX kilo. :) Sestřička se divila, že se to může, vozit lidi na nosiči. Ale když se tady může jezdit z hospody a na červenou, takže vožení lidí není nic neobvyklého. Co jsem slyšela, tak policisti dávají pokuty jenom za špatné osvětlení v noci. Jooo, Holandsko. :)
Co jinak nového? Včera jsem se výborně najedla, protože jsem měla naplánován večer s degustací českého piva (značky jako plzeňský Budvar, Radegast a Kozel padly jako první). Při té příležitosti jsme ukuchtili s Davidem skvělou večeři: kuřecí špízy prokládáné cibulkou, česnekem a buřtíkem se salátem a bramborovou kaší. (Zavzpomínala jsem tak na Kunčice, chatu a ohýnkové špízy, že Peťo? ;-) ) Tady se můžete pokochat maximálně fotkou, ale bylo to hodně a bylo to strááášně dobré. Pak jsme popili ještě Becherovku a v noci jsem si zase mluvila anglicky ze spaní jakoby v mém pokoji byla místo samoty párty. :) Až zase budu bydlet v ČR s někým, tak mě asi zabije. Už tím budím i sama sebe... Nebo vlastně teď tu budu spát s holkama, co přijedou, tak to snad se mnou přežijem. :)
Taaakže po víkendu očekávejte další news a hlavně další akční fotky! ;-) A držím palce Kitušce v Maďarsku! Be the right exchange student as I am! :oD