*/

22.2.06

Mým návštěvníkům...

Milý, kterýž mě přijedeš navštívit!

Prosím Tě snažně, abys mi přivezl české pivo, zavařené maso a Paralen! Pak zde budeš vítán a já se o Tebe královsky postarám. :)

1) Po českém pivu se mi stýská... točené do půllitru, mňaaam. V hospodě dávají do 0,25l v lepším případě do 0,3 l a ta cena.... pořád to ještě přepočítávám. Minule jsem si dala 0, 4l (holky se smály, že jsem alkoholik... to by měly jít na Devadesátku, že jo!) :-) a myslela jsem, že si pro prachy, co za to chtějí nechám koleno vrtat... no co už. Jednou za týden....

2) Po měsíci vegetariánství (dobře, měla jsem asi 3 párky, ale chutnalo to jako ty české z mouky, sóji a kdo ví, čeho ještě) jsem si konečně koupila kuřátko a udělala si křidýlka s rýží. Koukni:


Masové jídla tu v "menzách" nedělají a v obchodech je většinou mleté. Musím objevit nějakého řezníka.

3) A dneska mě přepadl nějaký bacil a necítím se dobře. Když na mě něco takového leze, už to poznám a zďobnu Paralen, který pomůže. Je to způsobeno náhlými změnami teplot těla a vzduchu kolem mne. "Doma" mám teplo, venku občas hodně fouká a je zima, na kole se zahřeju a ve škole je chladno. Takže zásoby budou docházet, nechci trávit čas v posteli (bez knížky - tu tady taky žádnou nemám).

Tak už se těším na první náštěvu! Výlety už pro Tebe taky plánuji. :) Tak brzo na viděnoooouuu