*/

22.3.06

Free time

Jak většina z Vás již ví (a to překvapení si užili na vlastní kůži), přijela jsem na týdenní (nyní skoro 9-ti denní) návštěvu domů. Rozhodla jsem se tak ve čtvrtek, kdy mi den nezačal zrovna ideálně (Číňanky měly vedle v pokoji opět Karaoke do 2 am a v kuchyni byl ráno pro změnu bordel). Ve škole jsem navíc zjistila, že mi zrušili přednášky, takže se mi najednou udělalo asi 10 dnů volna. Po nudných chmurných představách, že se v Utrechtu budu nudit ještě více, mne napadla spásná myšlenka zajet si na výlet. Buď někam do okolí (Belgie, Francie), nebo do ČR. V rozhodování pomohla doprava a cena jednotlivých tras. Všude by mě určitě rádi uvítali ;-), ale touha po českém pivu rozhodla: den nato jsem vyrazila s týpkem, který vozí každý týden z Holandska autodíly do Prahy, dodávkou. Jeli jsme ještě s jednou holkou a celých 13 hodin jsme kecali (všichni jsme byli češi), hráli slovní fotbal a hádali osobnosti. :) Pohodová cesta, až na to, že jsme se přeci jen oproti původnímu plánu zpozdili asi o 2 hodiny a ujely mi všechny přípoje do Brna. Šťastná náhoda mě ale nenechala na holičkách a na hlaváku v Práglu na lavičce mezi "junkees", ale mohla jsem přespat u Verunky na kolejích VŠE. Ráno jsme si udělaly výlet po Praze, dali si kafčo, nakoupili pár hadříků a já se vydala překvapovat další lidi směr Brno.
Poté, co jsem přijela a zjistila, že tvrdá měna se na české korunky přepočítává velice snadno a plno věcí tu má příjemné ceny, vydala jsem se do Vaňkovky a udělala si další radost v podobě dalších hadříků. :) Pak jsem se vydala hledat postel na přespání. :) Pár kamarádů vědělo, že dojedu, přesto jsem na domovských kolejích zastihla jen ex-spolubydlící Marťu. Velké překvapení, koupel a vzhůru do "velkoměsta". Po výborné večeři (zase bez masa, za to s pivem!) jsem společně s Chiprem, Jakubem, Janičkou, Máťou a mnoho dalšími skvělými lidmi pořádně zapařila na Šelepce. Kdo nepřišel, prohloupil... zlí jazykové tvrdí, že jsem se opila. ;-)) Ale pařba to byla výborná! :)
Musela jsem to jít zkontrolovat i do sboru VOX, takže opět překvapení mezi kamarádkami a následně pivo a výborné pohoštění u Kristýnky a Ondry. Stihla jsem také několik mítingů při kafi a dozvěděla se plno nových informací. Někdy jsem více mlčela a poslouchala... že Juli? :)
V Ostravě už to tak růžové není, zkolili mě čeští bacilové... nebo to je ta ptačí chřipka, co tu (ne)máte? Takže se léčím, každopádně jsem stihla zkouknout Rafťáky v Cinestaru (fakt sranda) ;-) a Stodolní také volá... časem. :)
No a v neděli už zase pofrčím do ciziny. Každopádně si to tady moc užívám, je příjemné vědět, že cesta trvá pár hodin, možnosti, jak se domů dostat tu jsou, takže důvod k truchlení není... (to vlastně ani nebyl, že jo). :-D A taky jsem si ujasnila pár vztahů, některé už definitivně odepisuji, jinými jsem velmi mile překvapena, přeberte si to jak chcete. ;-) A velikým přínosem bude ten bágl, který povezu a v něm bude spousta piva a Becherovky pro moje milé holky v Utrechtu (zdravím bábovkářky). Moc děkuju lidem, kteří se tu o mě postarali (postel, jídlo, skvělá zábava) a kteří se tu ještě o mě postarají. :-* Ať žije ČR, ať žijou skvělí kamarádi!


pařba v Brně