*/

17.2.06

Little news

Škola se pořád odkládá.. tento týden jsem se jela v úterý i čtvrtek akorát naobědvat. Pak jsem vždy zjistila, že profesor je nemocen a přednáška se ruší... no nenaštvalo by vás to? :)

Absolvovala jsem druhou zkoušku ve sboru, kromě Handela jsme nacvicovali i Poulencovu mši. Tak moc hezká muzika. Sbor se chystá v květnu na turné do Finska a Estonska, ale neumím repertoár, tak se s nimi asi nikam ne podívám. :-( Škoda.

Zase jsem stihla během víkendu pořádně zapařit ve studentském klubu STORM, dokonce to byla myslím valentýnská párty, takže se snažili nějakýma číslíčkama lidi seznamovat, ale šlo to zcela mimo mě. Ale líbilo se mi tam, potkala jsem tam už nějaké známé. Spolubydlící to brzy zabalily a já tam zůstala s Cokim a jeho španělskýma kamarádkama do 4, kdy nás vyhodili, že se končí. :) Kolem druhé hodiny ranní se tam trochu vylidnilo, ale kdo pamatuje pařby v 2Faces v Brně, jak jsme nadávali, že tam je nacpáno, tak to byl odvar. V Utrechtu se totiž skoro nesedí, všichni stojí a buď se vlní a kecají, nebo tancujou. Takže je narváno úplně všude. :)

Taky jsem stihla pár international dinners, kdy se v nějaké kuchyni sejdou kamarádi, každý buď něco uklohní nebo přinese pití a pak se to hromadně konzumuje. Většinou se to koná u nás, protože kuchyň sdílí "jen" 8 lidí, ne jako na jiných kolejích třeba 40, kteří se ani neznají (viz. Purkyně, Listovky apod.). Takže uklízet po takové párty.... dovedete si to představit. ;-) A takhle to vypadá:

v popředí May, vedle mě Coki, za ním Berta a úplně vzadu Libor

česká skupinka: Renata, Ivča, Libor (přítel Ivy), já (zprava)