*/

25.1.07

čtvrteční upload

Pořád čekám na nějaký impuls, který by mě donutil k psaní a sdělování zážitků. Ale všechno je tak podobně stejné, žádné vzrůša se nedějí a krásné chvilky, které mě naplňují, jsou začleněny do běžného života stejně, jak to probíhá určitě i u Tebe.
Ve škole už jsem "zdárně" ukončila studijní program a čekám na státnici a dopisuji diplomovou práci. Slovo zdárně je míněno v radostném smyslu, ale na červený diplom to nebude, známkami se bohužel chlubit nemohu. Ale mám to za sebou. Na příští semestr plánuji pokračovat pouze v základech francouzského jazyka, určitě se to bude hodit... přesné plány sice ještě nemám, ale ráda bych o prázdninách, které snad nebudou mými posledními (ráda bych pokračovala na doktorantském studiu), podnikla nějakou cestu - stačí po Evropě. :) Láká mě toho strašně moc a s využitím přespávání pod stanem nebo na "volných pohovkách" podobně jako ve Švédsku bych projela nějaký kus země. Jednak by byl prima západ: Belgie, Francie a Portugalsko, ale takové Rumunsko, Bulharsko a třeba až nějaký kousek Asie by nemuselo být k zahození. Však my to se Zbyňou nějak naplánujem společně se stěhováním. Čeká mě velké rozhodování mezi relativně komfortním bydlením v Mokré hoře na privátě nebo kolejním pokojem se zvýšeným adrenalinem kvůli zaměstnancům na správě kolejí. Uklidňující na tom je, že už na to budeme dva. :) Ale ještě předtím budeme hojně a do MRTVA! slavit tituly. (Doufám, že bude co. O:-))
Ale ještě je tu zima a konečně sníh, který je třeba využít! Jen co dovezu výbavu, vyrazila bych na hory. Určitě se vyplatí zajet jen na den do Rakouska a pořádně si zajezdit. Lidí bude asi všude plno, ale v rakouských střediscích se mi zdá, že se to lépe rozprostře. Evička úspěšně skládá zkoušky a zápočty v prvním semestru na vysoké (musím ji veřejně pochválit, je moc šikovná :-*), takže po ukončení všech bude taky ráda relaxovat na horách, třeba to spolu nějak skloubíme.

Takže zatím užívej zimu, já se o víkendu chystám na sáňkování. :-D
A jeden optimistický obrázek na konec... Usmívej se! Svět je krásnýýýýý.