*/

14.6.09

Romantický podzimní víkend

Naše romantika byla zahájena už ve čtvrtek, kdy Zbyněk nevstal z postele kvůli nachlazení. Já jsem se statečně vydala do školy, ovšem když mě ofoukl studený vítr, nemohla jsem pořádně dýchat. Proto jsem se po nákupu spousty ovoce vrátila zpátky domů a zalehla vedle Zbyňka. Romanticky jsme si smrkali celé dva dny. Chřipku (i tu prasečí) odmítáme, takže se léčíme na rýmičku. :-)


V sobotu odpoledne jsme absolvovali zkoušku na večerní koncert, Zbyněk mě zavezl a vydržel poslouchat. Pak jsme si chtěli zajít někam na kafíčko, protože bylo slunečno, ale kavárna v hlavním parku byla zavřená. Přeci jen jsme se prošli po sklenících a pokochali se kytkami. V pauze před koncertem jsme ještě stihli objevit dvě kešky v blízkosti bydliště. Myšlení jako kačer už mám, jen musím nápad dotáhnout do konce a potencionální skrýš pořádně prohlédnout. Nebo jednodušší je, když mám na špinavou práci muže... Zbyněk odhodlaně prohrabal zem pod plotem a kešku objevil. Druhou miniaturní jsem objevila pomocí nápovědy téměř okamžitě. To, že nemáme GPSku nás prostě nezastaví. ;-)


Večerní koncert se navzdory očekávání povedl. I méně hudebně vzdělaný Zbyňa poznal, že na té zkoušce to nebylo úplně ono, a proto absolvovat i celý koncert, aby se přesvědčil, jestli to sboru na čisto půjde lépe. :) Jeho dobrý úmysl byl po zásluze odměněn a Zbyněk byl u vchodu obdarován volným lístkem od neznámého pána, kterému asi nepřišlo rande. (Neexistovaly-li by studentské lístky na poslední prodej za 10 NZD, stejně bychom těžko věnovali plnou cenu NZD 45! Ale zadarmo je holt zadarmo, proto se to Zbyňkovi nakonec tak líbilo. ;-)) Na pár nepřesností se koncert odehrál a odzpíval, i ti starší už se snažili, počítali si a dolaďovali. Vzhledem k času věnovanému pro nácvik a pouze dvěma zkouškám s orchestrem to byl nakonec úžasný koncert. :-D

I já jsem byla odměněna... krása! :-)


Neděli věnujeme doléčování s pitím vitamínových bomb z čerstvého ovoce a kocháme se zpod peřiny, jak nám venku romanticky leje. Možná, že Zbyňu vyženu na chvilku ven, aby přivezl něco dobrého k pití, skotské The Famous Grouse už je jenom na dně. ;-)