*/

9.2.06

City center

Podnikám výlety po městě, abych se už trochu zorientovala. Včera jsem se rozhodla, že se mkrnu po obchodech, po cenách a zařídím u studentské organizace, která se o nás stará, výlet do Amsterodamu. Od rána bylo sice zataženo, ale místy vykukovalo sluníčko, takže to konečně vypadalo trochu optimisticky. Protože jsem vstávala pozdě (jako každý den, nevím, jestli se mi tu tak dobře spí, nebo jsem jen tak líná vstávat ;-) ), vyrazila jsem po 14 hodině. Když jsem vyšla před hlavní vchodové dveře, vypadalo to tam najednou takhle:
padaly i kroupy a lidem, kteří jeli na kole, nezbývalo nic jiného než se schoulit a pokračovat v jízdě

"To bude jen přeháňka", řekla jsem si, "chvilku počkám, až to poleví, půjdu. Mám přece dobrou bundu s kapucí a nejsem z cukru." Po 5 minutách kroupy přestaly a pršelo méně, tak jsem se rozhodla vyrazit. Urazila jsem asi 100m a měla jsem mokré džíny. Takže jsem se vrátila... :) Počkala asi půl hodiny, dokud to venku nevypadalo takhle:

velice proměnlivé počasí, není-liž pravda? :)

A pak už 3 hodiny co jsem pochodovala po městě bylo takhle pěkně. Koupila jsem si pořádný gel na vlasy, protože vzdávám krocení svých vlnitých vlasů a narovnávání, takže teď už jim budu jen pomáhat pořádně se kroutit. :)
Večer jsem byla utahaná, ale spokojená. Udělala jsem trochu úprav na webu, který vytvářím pro sbor v Brně, koukla na část mého oblíbeného filmu, protože nemám ráda usínání v tichu (kvůli trudomyslnosti) a pěkně si pospala zase 10 hodin. :) To je ale flákárna.
Teď jsem měla akorát kafčo a kousek "pudingového dortu", který byl jako dárek k narozeninám pro Bertu, ale ona ho moc nejí, tak to přece nenechám zkazit. ;-)

mňami

A jdu zkontrolovat kuchyň, jak tam ten Max uklidil. Protože si tu včera přivedl slečnu, dělali v noci jídlo a nechal všechno nádobí neumyté a bordel všude kolem. Jak tam má člověk pak vařit? Kdo mě zná, určitě se teď usmívá, že jo! :-)) Tak jsem ho hned po "ránu" pokárala a snad to umyl. A já si mohu jít připravovat své oblíbené těstoviny se zeleninou... :)