*/

5.2.06

Tour trip and international drink

Včerejší den byl velice velice vyčerpávající. Ačkoli jsem šla v pátek spát relativně brzo (něco před půlnocí), věděla jsem, že mě čeká krušný den. Po poledni jsme měli sraz s ostatníma exchange studentama u Dom toweru, byli jsme přivítáni ESN organizací (Erasmus Student Network) a rozděleni do skupinek, aby nás holandští průvodci provedli po městě. Viděli jsme pár zajímavých míst, posbírali brožurky, dostali studentské kartičky a slevy a všechno jsme to museli absolvovat pěšky. Utrecht není zrovna malé město a to jsme chodili zkratkama! :) Má skupinka č. 12 měla kolem 10 holek a jednoho Němce. Během přesunů mezi jednotlivými místy jsme se cestou bavili a povídali si, takže si ty cesty vůbec nepamatuji. Seznámila jsem se skoro se všemi a poznala Slovenku Miriam. Je to poznat, že to je slovanská holka, moc pěkná. Většina holek i obyvatel Utrechtu jsou pěkné štíhlé holky, je tu velice zdravý způsob života. Tedy kromě Američanek... ty mají, jak každý ví... své osobní "kouzlo". :) Moc hezké holky jsou ze Španělska a Finska. Nakonec jsme vyšplhali na Dom tower, což je prý asi 463 uzounkých schodů. Nahoru to není zase tak hrozné, ale scházet dolů bylo "docela maso". :) Pěkně se pak třesou nohy.
pohled z Dom toweru

Pak jsme dostali nějaké free drinky ve studentsky známém klubu Storm a šli na večeři, kterou nám nachystali. Byla to mňamka, maso se zeleninou, polívka, desert, všechno vypadalo zdravě a chutnalo to výborně. Také asi i proto, že jsme byli vyhladovělí a snědli bychom cokoli. Pak jsem se setkala s mými spolubydlícími a šli jsme na chvilku "domů", trochu si odpočinout, převléknout se, protože večer jsme se opět vraceli do centra na párty. Mohu říci, že jsem byla hodně zklamaná z toho, jak ta párty probíhá. Byl to obrovský klub, který neměl ani stoly, ani židle, jen pár u baru, takže všichni příchozí si vzali pivo nebo drink do ruky a všude možně postávali. Párty začala v 22 hodin, přišli jsme trochu později a "rozjelo" se to až tak kolem půlnoci. Bylo to fakt divné, protože lidi postávali, křičeli na sebe a snažili se komunikovat a ostatní kolem jakože tancovali. Člověk se při takové párty vůbec neodváže a neužije si to, protože je ujeté, že kolem něj stojí lidi. Kolem asi druhé hodiny sice už většina tancovala, protože ti, kterým se nelíbila hudba už odešli, ale když jsem odcházela já (po třetí hodině) někteří mladíci ještě venku stáli ve frontě a čekali na vpuštění. :) Bylo těžké se s někým dorozumět, potkala jsem tam Miriam a jednu Češku Renatu, něco málo jsme vykládaly, ale bylo těžké v tom hluku porozumět vlastnímu rodnému jazyku, natož když si se mnou jeden Němec chtěl strašně vykládat. :) Takže nic moc pařba, stýská se mi třeba po Merseyyy. :) V úterý a čvrtky bývá volný vstup pro studenty do určitých klubů, takže časem uvidím, jestli některý z nich bude lepší. :) Každopádně lidi jsou tu v pohodě, na některých je poznat, že jsou tu déle a hulí trávu. Protože ač se ohánějí tím, že alkohol ničí mozkové buňky a kouření ne (ničí "jen" tělo), tak jsou úplně vymazaní. :) Prostě jiné priority apod. Takže kdybych se vrátila a vy mě nepoznali, protože budu mít dredy a hadry typu strašidlo, tak to znamená, že jsem půl roku hulila trávu. :))) Just kiding... :)Dnes jsem vstávala pozdě, musím na nákup, doplnit nějaké ingredience a opět mě čeká relax u počítače, protože venku je škaredě a ven se mi na procházku rozhodně nechce. :)