*/

30.1.07

Novinky - blbinky

Dneska jsem si dokonce povídala už i s toustovačem... to, že si povídám s mým notebookem, když mu vyhrožuji, že jestli nezačne dělat požadované úkony, tak poletí z okna, už považuji za "přijatelné", ale když si povídám s prskajícím toustovačem, už asi něco znamená... Možná jsem málo mezi lidmi, pracuji z domu - věnuji tomu dopoledne, odpoledne se pak otočím v práci nebo ve škole kvůli diplomce a večer se něco děje. Ale i to odpoledne asi stačí, abych si tu připadala opuštěná... spolubydlící dnes přijela na zkoušku a zase odfrčí domů.
Sníh už zase slezl, škoda škoda, tak jsme si v neděli s klukama (Ondřík, Staník a Kuba) pěkně zablbli na sáňkách na Kraví hoře. :) Sníh byl sice mokrý, ale pěkně jsme se zadýchali šlapáním kopce nahoru a napapali se sněhu při cestě dolů. Byla jsem pod termoprádlem tak mokrá, že jsem se musela u kluků na privátě usušit a mezitím mě nakrmili, přiopili a procvičili bránici na týden dopředu. Hráli jsme hru Aktivity a doufám, že až si Ondra přečte, jak se mi tam u nich moc líbilo, zase mě na podobnou akci pozvou. Tentokrát už taky přinesu něco na zub. ;-)
A jinak na víkend zatím nic nechystám, takže kdybyste Brňáci měli nějaký nápad, jsem pro... nejlépe nějaký výlet do přírody (i na blátě).
Pěkný den. :)