*/

1.8.09

Sbohem, Zélande!

Posledních 5 měsíců oběhlo jako voda, vymýšleli jsme program, kam se ještě zajet podívat a snažila jsem se dodělat práci na fakultě. Holky byly hodně aktivní a tak mi nezbývalo, než si také udělat dovolenou a pojezdit s nimi. Škoda, že jim nevyšel žádný učitel angličtiny, ale i tak se setkávaly s angličtinou aktivně a často, že na závěrečné večeři s Japoncema jsem už pomáhat s překladem vůbec nemusela.

holky Sehnalky na Skytoweru (Auckland)

Byla jsem moc ráda, že příjezd a plný program pro holky nás přinutil užít si poslední zbytky obytu a podívat se na místa, která nám unikla, nebo stály za opakovanou návštěvu. Na zélandskou přírodu se prostě nezapomíná.

Kauri tree

I odstěhování proběhlo bez velkých problémů, věci, které jsme si s sebou nemohli odvézt, jsme prodali na aukčním internetovém serveru, byly to spíš drobnosti, ale než shánět informace o sběrných dvorech, nebo to někam vozit, za pár dolárků si pro věci někdo přijel. Nejúspěšnější však bylo prodání 3 drahých věcí: dvou kol a auta! Kola se po několika opakovaných nabídkách prodala, to moje dost pod cenou, ale auto vyšlo bezvadně. Po všech těch náročných opravách stálo výletování i klidné svědomí, že jsme prodali auto v dobrém stavu, za to. Kupec nám zaplatil zálohu, kterou jsme utratili ještě v Aucklandu, a já se modlila, abychom po 10-ti měsících bezproblémového řízení, někde neťukli. Předání autíčka i peněz ale dopadlo dobře, poslali jsme krabici plnou věcí, které se už nevešly do staronových kufrů. Na poslední chvíli jsme totiž sháněli kufry, ty z Česka se polorozpadly. I tak bylo věcí spousta, hodně z toho jsme věnovali Japoncům... jestli to výhodně prodají na aukčním serveru, dobře si polepší. Bohužel na letišti se ještě ukázalo, že máme nadváhu 12 kg, takže jsme museli z velkého kufru hodně věcí vyhodit a trochu ho přebalit. Opouštění Aucklandu tak bylo na poslední chvíli, ani jsem neměla čas moc brečet, to až pak v letadle. Cestu do Hong Kongu jsem ale naštěstí skoro celou prospala a pak už jsem kvůli programu a hroznému vedru neměla čas.

Shrnuto a podtrženo, Zéland a jeho specifika (krásná příroda, sopky, ovečky, kiwi ovoce, kiwi ptáci, tiki a maorské symboly, kauri, pláže, walky a spousta dalšího) se staly mými nejkrásněji strávenými 10ti měsíci v životě. Také proto, že to se mnou Zbyněk vydržel a že začínáme náš čtvrtý společný rok...

A na Zéland se zase někdy podíváme!