*/

24.1.12

Pozvánka na narozeninovou párty

No jo, tak mi bude 30... nějak mi to nedochází, nějak mě to nebere. Pořád se cítím na 25 let. :) Nicméně proč se nesejít s lidmi, se kterými se vídávám málo a přece na ně často myslím? Proč neudělat párty, kde se sejdou mí různí kamarádi a chvilku se dohromady posedí? Proč se zase jednou neopít? :)
Pokud jsi tedy obdržel(a) pozvánku do mailu nebo pozvání přes facebook, ráda Tě uvidím dne 3.3.2012 ve sklípku FIT (Božetěchova 2, Brno, za velkými dřevěnými dveřmi přes dvůr šikmo vlevo). K dispozici bude víno, soudek piva, vlastnoručně udělané sushi a pečené dobroty k zakousnutí.

Budu se snažit zajistit i nějaké hry (poker, šipky), pokud by Tě něco napadlo, co nevyžaduje moc místa a účast spousty lidí, dej mi vědět.

Pokud bys mi chtěl(a) něčím udělat radost, tipy jsou na http://moje-darky.cz/.

A prosím dej mi nějak vědět svou účast. Dík a těším se!