*/

15.4.06

Bad news


Hned po ránu mám špatné zprávy. :-( Mira nedojede. :-( Je to fakt hloupé, protože ač jsme my Češi zvyklí nevěřit, že můžeme vycestovat do Evropy, resp. států evropské unie jenom s občankou, a neustále taháme občanku i pas, tak Mirek si řekl, že věřit bude a dojel na to. On totiž s tímhle zákonem platí ještě jedno, že ta občanka musí být nová (zelená). Moc mě to mrzí, tak jsem se těšila.... na ty litry alkoholu... Ne, no co se dá dělat. Miro, podáme stížnost na StudentAgency, protože nesplnili svou povinnost a nezkontrolovali doklady cestujících řádně a vybereš si náhradní termín, co říkáš? Ech jo, to budou smutné Velikonoce, ani nedostanu výprask...

(Správná česká povaha, jen co si na tu situaci trochu zvyknem, začnem si dělat legraci.)
Ale mě to fakt moc mrzí.... :-( Takže škoda jen těch peněz za jízdenku, ale Holandsko neuteče! Naplánujem květen!

Teď si program musím naplánovat sama.... vidím to na plavání, přejídání (mám tu jídlo pro 2 :) ) a třeba aspoň dodělám tu práci do školy. Pěkné Velikonoce!