*/

11.4.06

Dodatek

Dneska jenom v rychlosti přidávám update:
  • Přidány další a už poslední fotky do fotogalerie z výletu holek z Amsterdamu.

  • Dneska byl úplněk (nebo bude v následujících dnech) a já si dneska v noci zase říkala, jestli jsem normální!? Už jsem se nejen vzbudila, že mluvím anglicky, ale chodila jsem po pokoji!!! A probudila jsem se ve chvíli, když jsem uklízela mikiny ze sušáku! To už fakt hraničí... Víte někdo nějakou pomoc? Kromě psychologa, anglicky by mi asi moc nepomohl. Třeba každý večer paličkou do hlavy a budu spát jako zabitá, což? :-)

  • V sobotu očekávám další návštěvu, takže se těšte na fotky (s Chiprem to teda bude hustý!) a o víkendu neočekávejte reakce na ICQ nebo Skypu. Tak jako, když tu byly holky. ;-)


To je asi všechno, takže zatím ahoooj a buďte v pohodě! :-*