*/

19.2.07

Narozeninový víkend

Kdo se to náhodou nedozvěděl z ICQ, tak jsem měla narozeniny, ale děkuji všem, kteří nebyli líní zaťukat na klávesnici a napsat mi aspoň krátký vzkaz nebo textovku. Díky díky. :)
Byla jsem v Ostravě, oslavy s rodinou byly v pokojném duchu... to víte, stárnu a bujaré oslavy už mě míjejí. :-D NE, naopak! Konečně jsem se jakžtakž uzdravila, pořád mi sice přetrvává rýma, ale to už není žádný handicap, takže mě ještě pár oslav čeká. A cítím se lépe, radostněji a energičtěji... ano ano, rok narození je všude napsán správně. :-)
Jen ta státnice mě začíná malinko strašit... už za 4 měsíce!
Pryč se špatnými myšlenkami, jen jsem Ti chtěla ukázat jakou krásnou kytku jsem dostala od Zbyni. Ale víc neprozradím, nemusíš vědět taky všechno. :) A utíkám se zase učit... pá.