15.3.07

tak tedy, co je nového... ?

Drahý, milý, netrpělivý nebo jen zvědavý návštěvníku, :-)

máme tady slunečné a energii dobíjející jaro. Sice ještě není tak teploučko, aby člověk mohl sundat svetr a bundu a nastavit kůži sluníčku, protože vzduch ještě potřebuje prohřát, ale je to perfektně pozitivní, když se probouzíte a nad horizontem už vykukuje sluníčko, a večer je světlo i po skonření pracovní doby.
První příjemný jarní víkend jsem prožila odpočinkově kupodivu ne s přítelem, ale s maminkou, která mě přijela navštívit do Brna. Hlavním plánem bylo shlédnutí druhé derniéry (ještě jedno představení nás čeká v červnu v rámci festivalu v Brně dokonce v Městském divadle!) muzikálu Hradeb a k vyplnění času ze soboty na neděli jsem naplánovala návštěvy zajímavých míst v Brně. Nechte se inspirovat...
Konečně jsem se podívala do informačního centra na Petrově, abych si i sama sobě zmapovala kostely a hrady v Brně a okolí. V sobotu se začalo klubat sluníčko, takže jsme si klasicky prošly město, Petrov, nový Svoboďák a stihly Botanickou zahradu Masarykovy univerzity - skleníky se subtropickými rostlinami. Bohužel jsmevypustily z programu Botanickou zahradu MZLU, ale pokud ještě stihnete, tak to pondělka je tam v Arboretu výstava orchidejí. Pak jsme si zašly na oběd a měly asi 2 a půl hodiny na prohlídku Technického muzea. Kromě patra historických aut a motorek, které jsme úplně přeskočily, jsme si pošmákly na přednášce a předvedení parních a vodních strojů. Mamka jako fyzikářka vysvětlovala a vzpomínala na fyzikální zákonitosti. Nejvíc jsme se vyblbly v patře Technické herny, kdy jsme zametaly písek a vykreslovaly Lissajousovy obrazce. :-) Počasí akorát (ne)vyšlo, protože se zatáhlo, poprchávalo, takže jsme měly štěstí, že jsme byly v muzeu a následně v divadle. Představení se povedlo, bylo dokonce legračnější než obvykle, protože jednu z hlavnějších rolí zaskakoval jeden z autorů a podal to velice dvojsmyslně a směšně. Mě to tak připadalo a měla jsem co dělat, abych občas nevyprskla smíchy, bylo to legrační. Dokonce mamka říkala, že za ní seděl kluk, co během celého představení dostával záchvaty smíchu. Ale o přestávce se všem omlouval, že za to nemůže, že mu to takhle občas dělá. :-)
Sobotní večer jsme pak strávily u mě, daly jsme si vínko a vykládaly jsme skoro do půlnoci. V neděli se pak udělalo krásně, tak jsme se vydaly na přehradu, prošly to skoro až k mostu, takže jsme během dopoledne našlapaly asi 5km. Následoval dobrý oběd v restauraci u přístaviště a pak už mamka jela domů.
Takže jak říkám, strašně pozitivní a energii doplňující víkend, akorát že jsem do školy nic neudělala. O:-) Ale to napravím tento víkend, protože jedu domů, v pátek se budu vzdělávat na jednom semináři ohledně fondů EU a sobota bude věnována programování. Snad toho budu po páteční návštěvě Stodolní schopna. ;-)
Ve sboru se připravujeme na soutěž v Praze, kam jedeme poslední víkend v březnu, vlastně to vychází na příští víkend... jejda, ten čas ale letí. No a za dva měsíce odevzdání diplomky a za 3 státnice... kruciš. Tak to by z psaní zase stačilo, jdu něco dělat do školy. :) Protože když zrovna nedělám do práce, neodskočím si na nějaký sport a nekuchtím něco dobrého pro mého drahého, tak mi toho plodného času moc nezbývá. Držte mi palce a buďte prosím shovívaví k nedostatku času, kterým nyní vládnu. Holt časem se životní priority zase upraví.
Pěkné ráno, dopoledne, odpoledne či večer a dobrou chuť, pokud zrovna snídáš, obědváš, večeříš nebo piješ kafíčko. ;-)