*/

17.10.07

Dneska je mi veselo

Včera jsem si totiž udělala relaxační večer a po 3/4 hodinovém plavání jsem si vlezla na chvilku do solárka. Dnes jsem musela sice Zbyňu tahat z postele násilím, protože má volno, ale v posilce jsme se pěkně protáhli.
A pak jsme jeli nakoupit nějaké sportovní vybavení, protože v pátek jedeme s kamarádem Vítkem a jeho slečnou Kamčou do Slovenského ráje. Asi má být škaredě, ale to vůbec nevadí, protože jsem si dnes koupila hole, takže je musím odzkoušet, i kdyby padaly trakaře. Nejsou odpružené a pár váží kolem 600g, ale ladí mi k bundě. :)) K plné výbavě mi chybí už jen dobrý a teplý spacák. Takže z toho mám velkou radost a už se těším na krásně zabarvené listy stromů a chladivou vůni podzimu.
Odpoledne jsem poprvé zavítala do lekce angličtiny pro doktorandy, která probíhala už od začátku října, zjistila jsem však, že jsem o nic nepřišla. S profesorkou, která má sice bohatou slovní zásobu, ale děsivou výslovnost, jsem komunikovala především já, ostatních 15 kluků a další slečna se tvářili nezúčastněně. Po Německu jsem měla hrozný pocit, že mě znalost angličtiny opouští, ale s těmito lekcemi to půjde lehce oživit. :-) A pak se zase pojede někam do tramtárie.

Takže radujte se (a množte se, tralala lala lá lala = pochopí jen znalci ;-) a hlavně se v mrazivých ránech a studených nocích nenachlaďte. Je potřeba posilňovat se osvědčenými zahřívadly. :-)

A na to se napijem! :) (aneb vzpomínka na německou Tequilu za euro v Happy hour)